David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

När man är ung vill man ha ett förstahandskontrakt

leave a comment »

Tillbaka i Malmö efter en helg i Bad Oyenhausen – en kurort i Tyskland där alla, precis alla, är gamla och sjuka. En märklig plats; jag har aldrig sett så många rullatorer på en gång i hela mitt liv.

Hur som helst. I ny lägenhet (inte hemma hos Zlatan, det blev en annan) med sporadisk wifi-signal och ägodelarna i pappkassar i väntan på nästa flytt. I dag har jag bokat tid med en revisor och recenserat Lazee, Emil Jensen och ett väldigt obehagligt band som heter The Script. Kommer i Hallands Nyheter på fredag.

Annars peppar jag på Google Chrome.

Written by David Hylander

2 september, 2008 den 19:50

Kommentera

