David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

Week in review

leave a comment »

Youtube (och viral video i allmänhet) har fått ett stort genomslag i den amerikanska politiken i årets valrörelse. Jag skriver om det på några olika håll den närmaste veckan. Om du läser Hallands Nyheter, Hallandsposten eller Kristianstadsbladet kan det vara värt att hålla utkik.

Annars recenserar jag som vanligt lite skivor. Bloc Party, Frida Hyvönen och John Legend den här veckan. Kommer i Hallands Nyheter på fredag. Dessutom ska jag, inte utan viss förskräckelse, gå på hårdrockskonsert i helgen. I tjänsten, alltså. Vi får se om jag överlever.

Written by David Hylander

27 oktober, 2008 den 11:18

Kommentera

