David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

Rundgång, gräslök, metablogg

with 5 comments

Jag visste inte ens att den gick i tidningen i dag, men Anders Rydell länkar hur som helst till min recension av ”Byt namn!”. Trevligt, även om jag inte är omedveten om det smått perversa i att jag skriver ett blogginlägg om hans blogginlägg om min recension av hans bok. Kanske hade varit enklare att ta det via mail och bespara er andra besväret.

Written by David Hylander

30 oktober, 2008 den 15:27

Publicerat i Blogg

Tagged with , , ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. 900 journalister varje år! sant!?

    Lil' A

    30 oktober, 2008 at 18:34

  2. Bara JMG spottar ju ur sig över hundra om året (eller gjorde det förr i alla fall; det kanske är färre nu när de har gjort om). Sen finns det en folkhögskoleutbildning i snart sagt varje by… Det blir en jäkla massa journalister.

    David Hylander

    30 oktober, 2008 at 18:38

  3. typ 160 jmgare per år.

    Maggie

    31 oktober, 2008 at 19:25

  4. eller 120 kanske

    Maggie

    31 oktober, 2008 at 19:40

  5. Alldeles för många, hur som helst.

    Lil' A

    1 november, 2008 at 04:29


Kommentera

