David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

För de närmast sörjande

leave a comment »

Om du har mer än ett flyktigt intresse för vad jag håller på med (jag förstår att det rör sig om på sin höjd en handfull människor…) rekommenderar jag min Second Brain-feed. Där hamnar statusuppdateringar på Facebook, tweets, blogginlägg och delade artiklar från Google Reader. Bland annat. Det är en fiffig tjänst, och en som jag åtminstone tills vidare tänker pusha för. Gå in, skaffa ett konto och följ min olidligt spännade nät-tillvaro!

Written by David Hylander

13 januari, 2009 den 12:35

Publicerat i Blogg

Tagged with , , ,

Kommentera

