David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

Ut ur bloggskuggan

leave a comment »

För lite över en vecka sen drabbades jag av digital utmattning. Jag orkade helt enkelt inte tycka eller tänka något, om The Pirate Bay-rättegången, om nya DN.se, om innehållet i min Google Reader. Det kändes bara stökigt och jobbigt. I helgen tog jag till och med en datorfri dag. Jag sträckläste Malcolm Gladwells ”Outliers” i fotöljen och städade i stället. Det var skönt. Tankarna kändes klara och lugna för första gången på länge.

Så bloggen har fått vila ett tag, men i dag vågar jag logga in igen, skriva några rader. Kanske  rent av kommentera ett eller annat.

Vi får se.

Written by David Hylander

23 februari, 2009 den 12:39

Kommentera

