David Hylander

Jag är frilansjournalist och redaktör. Det här är en blogg och ett artikelarkiv.

Frank Sinatras snyggaste albumomslag

leave a comment »

Jag letade på Spotify efter ”Watertown” med Frank Sinatra, en av mina absoluta favoritskivor. Den finns inte än (fixa, Spotify!). Däremot slog det mig, när jag ögnade igenom Frankie-utbudet, vilka fantastiskt snygga omslag som prydde hans femtiotalsskivor.

Några av de snyggaste:

Frank Sinatra, "No One Cares"

Frank Sinatra, "Where Are You?"

Frank Sinatra, "Tone Poems Of Color"

Written by David Hylander

14 april, 2009 den 10:25

Publicerat i Blogg

Tagged with , , ,

Kommentera

